top-phones
finansowanie 05

Serwis Boniterm, to osobny i prężnie rozwijający się dział naszej firmy. Tworzy go doświadczony zespół, który regularnie odnawia certyfikaty świadczące o znajomości urządzeń techniki grzewczej i sanitarnej oraz znajomości najnowszych rozwiązań technologicznych, a także z zakresu ekologii i bezpieczeństwa. Jego atutem jest duże, zdobyte już doświadczenie w serwisowaniu urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii; pompy ciepła, systemy solarne i fotowoltaiczne.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Zgodnie z wymaganiami producentów wszystkie urządzenia systemu grzewczego oraz sanitarnego muszą mieć przeprowadzony regularny serwis tak, aby nie utraciły swojej gwarancji. Nasz zespół przeprowadza pierwsze uruchomienie urządzeń, przeglądy zgodnie z kartą gwarancyjną oraz naprawy pogwarancyjne. Podczas serwisu sprawdzana jest efektywność oraz oszczędność zamontowanych wcześniej urządzeń:

  • kotły gazowe wiszące jedno i dwufunkcyjne
  • kotły gazowe kondensacyjne
  • kotły olejowe
  • kotły o większych mocach z palnikiem olejowym
  • kotły o większych mocach z palnikiem gazowym
  • pompy ciepła
  • kolektory słoneczne i fotowoltaiczne
  • centrale wentylacyjne z rekuperacją
  • stacje uzdatniania wody
  • czyszczenie wymienników ciepła

Naprawa, nadzór, konserwacja

Przy nagłych awariach zespół serwisowy jest do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Zgłoszenia przyjmowane są pod numerem alarmowym: 505 114 284.

Nasi Klienci mogą również skorzystać z usług serwisu gdy urządzenie wymaga doraźnego sprawdzenia – urządzenie nie działa prawidłowo lub mało efektywnie, jest podejrzenie zużycia  się części zamiennej, pojawiają się komunikaty na sterowniku. Są to przykłady sytuacji kiedy warto skontaktować się z serwisem i umówić na spotkanie. Nasz zespół przyjmuje też zgłoszenia do przeprowadzenia serwisu urządzeń, które nie posiadają aktualnego przeglądu technicznego.

Proponujemy również stałą kontrolę kotłowni. W zależności od potrzeb, serwisant może przyjeżdżać bardzo regularnie, tak aby na bieżąco nie tylko sprawdzać poprawność działania systemu grzewczego, ale również aby zmieniać jego ustawienia. Taka usługa sprawdza się przede wszystkim w dużych budynkach przemysłowych, usługowych oraz wielorodzinnych gdzie wszelkie czynności w kotłowni powinny być przeprowadzane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.

 

 

W razie awarii jesteśmy dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Telefon alarmowy:
icon-phone

505 114 287


Początek strony